Sprawdź, jak uniknąć 5 dużych błędów w budowaniu strategii marki.

PODCAST MARKOTWÓRSTWO
O pragmatycznym brand marketingu
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸→
16: Kiedy strategia marki NIE JEST dobrym rozwiązaniem?
Rozpoczęcie budowania marki od stworzenia strategii komunikacji to nie zawsze najlepsze rozwiązanie - sprawdź, jakie są wyjątki.
→
15: Jak stworzyć BRIEF do projektu brandingowego?
Z tego odcinka dowiesz się, jak przygotować dobry BRIEF do projektu brandingowego.
→
14: 3S → trzy składowe dobrego brandingu
Symbol, styl i system to 3 elementy komunikacji wizualnej, których potrzebuje Twoja marka biznesowa.
→
13: Pozycjonowanie marki – co to w ogóle jest?
Sprawdź, czym jest pozycjonowanie w kontekście budowania strategii marki.
→
12: 4 etapy procesu strategicznego
4 etapy strategii - poznaj poprawny porządek procesu strategicznego.
→
11: Persony idealnego klienta – czy są coś warte?
Dowiedz się, czy persony idealnego klienta mają sens.
→
10: Archetypy marki – narzędzie wykorzystywane ŹLE
Archetypy marki to jedno z narzędzi marketingowych często wykorzystywanych ŹLE - sprawdź, dlaczego!
→
09: Definiowanie propozycji wartości metodą FBI
Poznaj metodę definiowania propozycji wartości (value proposition) dla oferty marki.
→
08: 4 warunki udanego rebrandingu
Sprawdź, jakie są 4 kluczowe elementy udanego rebrandingu.
→
07: Jak zadbać o spójność marki? Poznaj jej cztery poziomy!
Poznaj 4 poziomy spójności i buduj silną markę!
→
06: Kadrowanie propozycji wartości marki
W tym odcinku opowiadam o 4 sposobach ramowania/kadrowania/framingu komunikacji marki.
→
05: 4 scenariusze rebrandingu
Rebandingi różnią się skalą wprowadzanych zmian. Poznaj matrycę 4 rodzajów rebrandingu.
→
04: Strategia marki to nie jest plan działania
Strategia NIE JEST PLANEM działania. To czym w takim razie jest?
→
03: Chcesz odróżnić się od konkurencji? Przemyśl to!
Popularne hasło „Wyróżnij się albo zgiń!” może prowadzić Cię złą drogą. Poznaj inną opcję.