
Ułóżmy Waszą markę w spójną historię!
Spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.
O czym jest / będzie Wasza marka?
Strategia → Spójność → Skuteczność
Strategiczna decyzja
Największym wrogiem budowania marki są chaotyczne działania, które wynikają z braku planu lub pomysłu.
Odpowiedzią jest strategia, która oznacza decyzję odnośnie tego, na czym koncentrujemy swoje wysiłki.
Spójne działania
Najważniejszym celem w budowaniu marki jest zapisanie się w pamięci potencjalnych klientów.
Odpowiedzią jest spójność, która sprawia, że efekty prowadzonych działań konsekwentnie się sumują.
Silna marka
Najtrudniejszym wyzwaniem w budowaniu marki jest przebicie się przez szum informacyjny.
Odpowiedzią jest wyrazista oraz precyzyjna komunikacja – zarówno werbalna jak i wizualna.
Strategia marki to fundament marketingu – zbudujmy go wspólnie!
Zastanawiasz się, co otrzymasz w ramach współpracy ze mną? Spotkajmy się na prezentację case study.
KOMU POMAGAM?
Pracuję z małymi i średnimi firmami, które nie mają milionowych budżetów na marketing.
Moi klienci najczęściej mają pewne kompetencje marketingowe, ale potrzebują specjalistycznej pomocy.
Zapewniam zewnętrzne wsparcie.
W CZYM POMAGAM?
Wspieram marki, które mają do zaoferowania coś wartościowego, ale trudno im się z tym przebić.
Najczęściej główne wyzwanie polega na zdefiniowaniu i zakomunikowaniu przewagi konkurencyjnej.
Pomagam odkryć siłę marki.
JAK POMAGAM?
Oferuję przyziemne i pragmatyczne podejście do strategii marki, bez marketingowego bełkotu.
Pracujemy według autorskiego modelu, który powstawał przez lata doświadczeń z różnymi klientami.
Skupiam się na tym, co działa.
Co przepracowujemy w ramach strategii marki?
→ Kontekst
Klienci
Ustalamy grupy odbiorców marki i charakteryzujemy ich oczekiwania oraz obiekcje.
Punkty styku
Analizujemy konteksty zakupowe oraz punkty styku odbiorców z marką (touchpoints).
Konkurencja
Ustalamy marki konkurencyjne, analizujemy ich komunikację.
Rynek
Analizujemy kategorię rynkową i panujące w niej trendy.
→ Kwintesencja
Pozycjonowanie
Określamy strategiczną pozycję, którą marka ma zająć na rynku (brand positioning).
Propozycja korzyści
Definiujemy wartość, którą marka obiecuje klientom (value proposition).
Przewagi konkurencyjne
Definiujemy elementy oferty, które stanowią wyróżnik marki.
Osobowość
Określamy cechy, które kształtują charakter marki.
Wartości
Określamy ideały i przekonania, którymi marka się kieruje.
Misja
Definiujemy pozafinansowy sens istnienia marki (brand purpose).
→ Komunikacja
Struktura
Układamy najważniejsze komunikaty marki w klarowną strukturę (message house).
Hasło
Tworzymy główne hasło marki (brand promise) oraz jego krótką wersję (claim).
Opowieść
Tworzymy narrację przedstawiającą markę (story).
Język
Charakteryzujemy język komunikacji marki (tone of voice).
Stylistyka
Wyznaczamy styl wizualnej komunikacji marki.
KOSZT procesu
Współpraca w ww. zakresie mieści się najczęściej w cenie 25‑35 tysięcy złotych netto.
Koszt zależy głównie od mojego zaangażowania czasowego i nie uwzględnia przeprowadzenia badań marketingowych.
Czas trwania
Proces stworzenia strategii marki może się zamknąć nawet w czasie 12‑14 tygodni.
Na długość procesu wpływają przede wszystkim dwie kwestie: ewentualne badania oraz sprawność organizacyjna i decyzyjna firmy.
Efekt końcowy
Namacalnym efektem współpracy jest dokument strategii marki, który najczęściej liczy 30‑40 stron.
Z relacji klientów wiem jednak, że najcenniejszy jest sam proces, który pozwala spojrzeć na budowaną markę z nowej perspektywy.
Jak przebiega proces?
→ Rozpoznanie
#1 Warsztat wydobywczy
Spotykamy się w zespole roboczym, aby przepracować kluczowe aspekty marki.
#2 Badania
Przeprowadzamy potrzebne badania klientów i rynku.
→ Rozwiązanie
#3 Analiza
Pogłębiamy research oraz analizujemy zebrane informacje i materiały.
#4 Koncepcja
Destylujemy i prezentujemy koncepcję strategiczną.
→ Recepta
#5 Dokument strategii
Zamykamy przepracowane elementy w formie czytelnej instrukcji obsługi marki.
#6 Szkolenie wdrożeniowe
Pokazujemy jak czytać i stosować strategię w praktyce.
Być może masz kilka pytań?
Porozmawiajmy
Chcesz zobaczyć, co otrzymasz w ramach naszej współpracy? Chętnie zaprezentuję Ci wybrane realizacje.
Umówmy się na rozmowę, podczas której będę mógł odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Napisz maila
Wyślij wiadomość
Poczytaj lub posłuchaj o brand marketingu
Może zainteresują Cię poniższe treści?

→
5 rzeczy, które możesz zepsuć w strategii marki
Poznaj najbardziej powszechne błędy i po prostu ich unikaj!
Czytaj artykuł ▸
→
Strategia marki nie jest planem działania… Czym więc jest?
Strategia marki to znacznie więcej niż plan najbliższej misji.
Oglądaj w YouTube ▸Co mówią moi klienci?






