Lepiej najpierw przygotować strategię, a potem wystartować z marką czy odwrotnie?

PODCAST MARKOTWÓRSTWO
O pragmatycznym brand marketingu
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸Kategoria: Strategia
→
31: Misja i wizja marki w nurcie HCD – Małgorzata Wardaszka
Czym jest HCD, czyli Human Centered Design i jak wpływa na podejście do budowania marki?
→
28: Katarzyna Graca → Jak budować grupę marek?
Z tego odcinka dowiesz się, jak wygląda budowanie grupy kilku marek w branży wydawniczej od strony CEO.
→
27: Co jest potrzebne, aby proces strategiczny się udał?
Poznaj 7 warunków udanego procesu strategicznego.
→
26: Łukasz Murawski – wyzwania w budowaniu marki NGO
Łukasz Murawski opowie o tym, jak wygląda strategia marki organizacji niekomercyjnej.
→
25: Jak wygląda proces tworzenia strategii marki?
Jak wyglądają kluczowe etapy procesu tworzenia strategii marki?
→
22: Daniel Kotliński – co jest sednem strategii marki?
Gość odcinka, Daniel Kotliński, wyjaśnia, jak odpowiednie myślenie i podejście do tematu strategii wpływa na sukces całego procesu strategicznego.
→
21: Ile kosztuje strategia marki i dlaczego tak mało?
Sprawdź, ile naprawdę kosztuje stworzenie strategii marki.
→
20: Marka musi mieć misję. Czy na pewno?
Sprawdź, dla kogo i dlaczego misja marki jest ważna.
→
19: Jak poukładać architekturę grupy marek?
Jeśli firma posiada kilka marek, to jak najlepiej poukładać taką grupę?
→
18: Podział B2C/B2B jest niewystarczający → Poznaj 4 TYPY MAREK
Na jakie 4 typy warto dzielić marki, aby lepiej dobierać narzędzia potrzebne do ich budowy?
→
17: 5 rzeczy, które łatwo zepsuć w budowaniu marki
Sprawdź, jak uniknąć 5 dużych błędów w budowaniu strategii marki.
→
16: Kiedy strategia marki NIE JEST dobrym rozwiązaniem?
Rozpoczęcie budowania marki od stworzenia strategii komunikacji to nie zawsze najlepsze rozwiązanie - sprawdź, jakie są wyjątki.
→
13: Pozycjonowanie marki – co to w ogóle jest?
Sprawdź, czym jest pozycjonowanie w kontekście budowania strategii marki.
→
12: 4 etapy procesu strategicznego
4 etapy strategii - poznaj poprawny porządek procesu strategicznego.