Co jest ważniejsze na początku działalności – Biznes czy Brand?
PODCAST MARKOTWÓRSTWO
O pragmatycznym brand marketingu
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸Kategoria: Odcinek Solo
→
46: Jak zorganizować warsztaty strategiczne?
Dowiedz się, jak uniknąć typowych błędów podczas przeprowadzania warsztatów strategicznych.
→
44: Jakie nieoczywiste korzyści daje strategia marki?
Poznaj nieoczywiste korzyści z posiadania strategii marki – myślę, że ostatni Cię zaskoczy!
→
43: Czym się różni strategia marki od strategii marketingowej?
Sprawdź, dlaczego Twój biznes potrzebuje zarówno zarówno strategii marki, jak i strategii marketingowej.
→
37: Czy klient jest najważniejszy w budowaniu marki?
Organizacja, Odbiorcy i Otoczenie - jak podchodzić do ich analizy i który z tych obszarów jest najważniejszy?
→
35: Czy można zrobić strategię marki bez badań?
Badania klientów są sporym wyzwaniem, zwłaszcza dla małych firm. Czy są niezbędne?
→
34: Jak analizować potrzeby klientów na 3 poziomach?
Poznaj trzy poziomy motywacji klientów: problemy, potrzeby i pragnienia.
→
32: Czy mała marka musi mieć strategię?
Lepiej najpierw przygotować strategię, a potem wystartować z marką czy odwrotnie?
→
30: 5 rodzajów treści potrzebnych marce
Jakie 5 rodzajów treści buduje skuteczną komunikację marki. Sprawdź, jakie to treści!
→
29: 4 warunki dobrej nazwy marki (namingu)
W tym odcinku mówię o tym, co potrzebujesz przepracować, aby stworzyć dobrą nazwę dla marki.
→
27: Co jest potrzebne, aby proces strategiczny się udał?
Poznaj 7 warunków udanego procesu strategicznego.
→
25: Jak wygląda proces tworzenia strategii marki?
Jak wyglądają kluczowe etapy procesu tworzenia strategii marki?
→
24: Kiedy Księga Identyfikacji Wizualnej jest BES SENSU?
Ten odcinek jest o tym, jakich błędów unikać przy tworzeniu Księgi Identyfikacji Wizualnej.
→
23: Jak zadbać o spójność marki?
Poznaj dwa wymiary spójności marki i dowiedz się, czy spójność rzeczywiście jest taka ważna.
→
21: Ile kosztuje strategia marki i dlaczego tak mało?
Sprawdź, ile naprawdę kosztuje stworzenie strategii marki.