
PoDCAST MARKOTWÓRSTWO
O pragmatycznym brand marketingu
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸Możesz też znaleźć Markotwórstwo w swojej aplikacji podcastowej.

→
#25: Jak wygląda proces tworzenia strategii marki?
Opowiadam o najważniejszych etapach i krokach procesu.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#24: Kiedy Księga SIW jest BEZ SENSU?
Co powinno się znaleźć w sensownej Księdze Systemu Identyfikacji Wizualnej?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#23: Jak zadbać o spójność marki?
Gdzie jest granica między spójnością a nudą? Jakie są dwa wymiary spójności marki?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#22: Co jest sednem strategii marki?
Rozmowa ze strategiem komunikacji Danielem Kotlińskim.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#21: Ile kosztuje strategia marki?
Wyjaśniam, od czego zależy cena i podaję stawki, z którymi możesz się spotkać.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#20: Czy marka musi mieć misję?
Czym jest „brand purpose” i dla kogo to jest ważne?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#19: Jak poukładać architekturę grupy marek?
Mamy kilka głównych modeli architektury portfela marek – który jest najlepszy dla Ciebie?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#18: Czy podział na marki B2C/B2B jest właściwy?
Na jakie kategorie warto dzielić marki, aby lepiej dobierać narzędzia potrzebne do ich budowy?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#17: 5 rzeczy, które łatwo zepsuć w budowaniu marki
5 bardzo popularnych błędów, z którymi często się spotykam. Unikaj ich!
Oglądaj w YouTube ▸
→
#16: Kiedy strategia marki NIE JEST dobrym rozwiązaniem?
Wiadomo, że dobrze jest mieć strategię marki. Ale kiedy lepiej jest z niej zrezygnować?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#15: Jak stworzyć BRIEF do projektu brandingowego?
O czym należy napisać w briefie brandingowym? Jakich błędów nie popełniać?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#14: 3S, czyli trzy składowe dobrego brandingu
Symbol + Styl + System = 3 elementy komunikacji wizualnej, których potrzebuje Twoja marka biznesowa.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#13: Pozycjonowanie marki – co to w ogóle jest?
To jeden z najważniejszych tematów w budowaniu marki – posłuchaj!
Oglądaj w YouTube ▸
→
#12: 4 etapy procesu strategicznego
Jak nie zepsuć procesu strategicznego? Poznaj jego poprawny porządek!
Oglądaj w YouTube ▸
→
#11: Persony idealnego klienta – czy są coś warte?
Persony – jedni wychwalają, inni wyśmiewają. Kiedy są przydatne?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#10: Archetypy marki – narzędzie wykorzystywane ŹLE
Jak poprawnie wykorzystać potencjał tego narzędzia?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#09: Definiowanie propozycji wartości metodą FBI
Poznajcie metodę komunikacji, która sprawia, że klienci chcą słuchać.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#08: 4 warunki udanego rebrandingu
O co należy zadbać, aby uniknąć największych pułapek procesu rebrandingu?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#07: Jak zadbać o spójność marki? Poznaj jej 4 poziomy
O co należy zadbać, aby zbudować spójną i silną markę?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#06: Kadrowanie propozycji wartości marki
Jeden przekaz można ubrać na 4 sposoby – który jest najlepszy?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#05: 4 scenariusze rebrandingu
Jaką zmianę oznacza rebranding? To zależy od wybranego scenariusza.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#04: Strategia marki to nie jest plan działania
Mówi się, że strategia to plan dotarcia z punktu A do B – ale to błąd.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#03: Chcesz odróżnić się od konkurencji? Przemyśl to!
Jakie wady ma dążenie do odróżnienia marki od konkurencji?
Oglądaj w YouTube ▸
→
#02: Z czego składa się Strategia Marki 4K?
Co sprawia, że strategia marki jest wysokiej jakości? Poznaj cztery ważne elementy.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#01: 5 etapów znajomości klienta z marką
Jak wygląda budowanie relacji z klientem? Poznaj 5 kluczowych poziomów.
Oglądaj w YouTube ▸