Co jest ważniejsze na początku działalności – Biznes czy Brand?
PODCAST MARKOTWÓRSTWO
O pragmatycznym brand marketingu
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸→
47: Gen Z i Gaming w brand marketingu → Wiktoria Wójcik
Czy Gen Z to marketingowa ściema? Posłuchaj co o tym mówi Wiktoria Wójcik
→
46: Jak zorganizować warsztaty strategiczne?
Dowiedz się, jak uniknąć typowych błędów podczas przeprowadzania warsztatów strategicznych.
→
45: Jak Chińczycy robią marketing? → Leszek Ślazyk
Sprawdź, czy i jak możesz przygotować się na wejście chińskich marek na rynek europejski i vice versa.
→
44: Jakie nieoczywiste korzyści daje strategia marki?
Poznaj nieoczywiste korzyści z posiadania strategii marki – myślę, że ostatni Cię zaskoczy!
→
43: Czym się różni strategia marki od strategii marketingowej?
Sprawdź, dlaczego Twój biznes potrzebuje zarówno zarówno strategii marki, jak i strategii marketingowej.
→
42: Strategiczny pivot marki Decathlon → Krzysztof Gońka z Decathlon
O strategicznym rebrandingu opowiada szef komunikacji marki Decathlon na Polskę, Krzysztof Gońka.
→
41: Jak budować markę w świecie VUCA? → Krzysztof Najder
Jak dzisiaj powinniśmy budować markę inaczej niż kiedyś?
→
40: W marketingu B2B brakuje kreatywności → Martyna Goździuk
Odważne i kreatywne działania marketingowe w B2B? To możliwe!
→
39: Budowanie marki franczyzowej w gastronomii → Rafał Piasecki z Da Grasso
Sprawdź, jakim wyzwaniom trzeba sprostać podczas rebrandingu marki franczyzowej!
→
38: AI zbawi czy zniszczy marketing? → dr Maciej Chrzanowski
Jak narzędzia AI wpłyną na przyszłość marketingu i kariery marketerów?
→
37: Czy klient jest najważniejszy w budowaniu marki?
Organizacja, Odbiorcy i Otoczenie - jak podchodzić do ich analizy i który z tych obszarów jest najważniejszy?
→
36: Budowanie marki B2B wymaga zmian → Marcin Sokołowski z Sharebee
Marcin Sokołowski opowiada o tym, jak podeszli do zmiany w przypadku marki Sharebee.
→
35: Czy można zrobić strategię marki bez badań?
Badania klientów są sporym wyzwaniem, zwłaszcza dla małych firm. Czy są niezbędne?
→
34: Jak analizować potrzeby klientów na 3 poziomach?
Poznaj trzy poziomy motywacji klientów: problemy, potrzeby i pragnienia.