Każdy projekt brandingowy powinien obronić się w czterech kluczowych aspektach.
Budujesz lub remontujesz markę?
Znajdziesz tu wiedzę oraz wsparcie!
Sprawdź, jak mogę pomóc Twojej firmie:
Opcje współpracy ▸→
Najcięższy grzech, który popełnia wiele marek – egoizm komunikacjny
Czy twoja marka jest egoistką? Poznaj objawy, bo to nic dobrego.
→
Tworzenie oferty marki metodą FBI
Jak podejść do tworzenia oferty marki, aby była skuteczna? Wykorzystaj metodę FBI.
→
Marka to stereotyp – dlatego Twój biznes jej potrzebuje!
Stereotypy ułatwiają nam życie, bo pomagają kategoryzować rzeczywistość. Marki również!
→
Cztery siły, które walczą w procesie rebrandingu
Musisz znać działanie tych czterech sił, aby móc kontrolować przebieg procesu rebrandingu.
→
Znasz najgorszy slogan świata? Może nawet go wykorzystujesz.
Poznaj najgorszy i zarazem najbardziej popularny slogan. Może też go używasz?
→
Jak Twoi klienci podejmują decyzje? Rola emocji w biznesie.
Czy racjonalna oferta ma szansę trafić do ludzi, którzy bywają nieracjonalni w swoich decyzjach?
→
Stylistyka i Estetyka – dwie siostry, których nie można mylić
Jedna z nich będzie ci utrudniała budowanie marki. Zobacz jak je rozróżniać.
→
Liczba 3 – najlepszy przyjaciel Twojej oferty
Od ciebie zależy co klient zapamięta z oferty – wybieraj mądrze!
→
Czy marka musi mieć swój symbol? Tak, bo jest abstrakcją.
Dlaczego logo jest wciąż istotne w procesie budowania marki?
→
10 cech najsilniejszych marek świata
Co wyróżnia marki, które osiągnęły sukces? Mamy listę 10 komponentów.
→
Projekt logo – jak stworzyć brief kreatywny?
Jakie informacje są ważne podczas projektowania logo?
→
Jak wybrać kolorystykę marki, aby budowała jej siłę?
Wybierając barwy firmo należy wziąć pod uwagę trzy filtry kolorystyczne.
→
Szklana Pułapka Namingu
Jak nazwać firmę, aby nie ograniczać jej rozwoju w przyszłości?
→
Hasło reklamowe, które trafia w punkt!
Jedna prosta zasada, która sprawi, że twoje slogany będą skuteczne.