Szkolenie → Strategiczny Fundament Marki

 

Dowiedz się jak poukładać klocki, z których zbudowana jest strategia marki

Mierzysz się ze stworzeniem strategii marki?

W internecie czy książkach można znaleźć bardzo dużo wiedzy odnośnie budowania strategii marki. Ta wiedza jest wartościowa i w większości darmowa! Ale jednak nie rozwiązuje problemu, z którym zderza się wiele osób…

Największym wyzwaniem jest te wszystkie elementy uporządkować i poukładać, aby wiedzieć, jak krok po kroku zaprojektować strategię marki. A taką wiedzę trudno ująć w artykule, podcaście czy nawet książce… To trzeba na spokojnie usiąść i zobaczyć.

Dlatego zapraszam Cię na dwudniowe stacjonarne szkolenie, na którym przejdziemy ten proces krok po kroku.

→ Powiem Ci, które klocki są najważniejsze w tym procesie

→ Pokażę, jak znaleźć i poukładać te klocki, aby zbudować sensowną i skuteczną strategię marki

→ Przedyskutujemy to na bazie kilku projektów

→ Przećwiczymy na konkretnym przykładzie

→ Pogłębimy o Wasze doświadczenia i wyzwania

Sprawdź szczegóły i napisz do mnie, jeśli masz pytania.

Dołącz do grona strategicznych markotwórców!

Na czym się skupimy?

#1 Jak wygląda zdrowy proces i dobra strategia marki?

→ Zobaczysz prawdziwe przykłady strategii

Sprawdzisz, jak zbudowana jest ta mityczna strategia marki oraz co jest w niej niezbędne, a z czego można spokojnie zrezygnować.

Poznasz proces strategiczny

Poznasz, jak przebiegają prace krok po kroku i jak wypracowuje się kluczowe elementy w swoich zleceniach.

#2 Jak możesz wypracować bazową strategię marki?

→ Poznasz metody prowadzenia warsztatów

Zobaczysz, jak wyciągnąć od zespołu roboczego informacje, które są potrzebne w tworzeniu strategii marki.

→ Przećwiczysz sposoby na wypracowanie kluczowych elementów strategii

Dowiesz się jak z chaosu informacji wydestylować i zdefiniować kwintesencję marki.

Cena: 2100 zł* 2600 zł netto

*Niższa cena obowiązuje tylko do 30 czerwca

Ilość miejsc ograniczona do 12 osób → Nie zwlekaj zbyt długo!

Nie potrzebujesz szkolenia, na którym ktoś Ci opowie o tym, jak robi się strategie w dużych agencjach dla wielkich globalnych marek.

Potrzebujesz treningu fundamentów strategii marki, aby włączyć ten element do swojej oferty!

Musisz poznać podstawy i zacząć pracować z prawdziwymi klientami na komercyjnych zleceniach, czyli uczyć się na własnych błędach! Taki jest cel tego szkolenia!

FormaSzkolenie stacjonarne
Czas2 dni ✕ 8 godzin
Ilość miejscmaksymalnie 12 osób
Cena do 30.062100 zł netto (2583 zł z Vat)
Cena od 01.072600 zł (3198 zł z Vat)
W cenieLunch + Serwis kawowy
Miejsce
Data
Gdańsk
Mind Dock / plac Porozumienia Gdańskiego 1
8-9 sierpnia 2024 / godziny 9-17

RAMOWY Program Szkolenia:

(szkolenie nie dubluje treści, które możesz za darmo znaleźć na moim blogu i w podcaście)

1. Wprowadzenie

Co trzeba wiedzieć na starcie?

  • Marka ≠ Marka → Jak i po co rozróżniać marki?

2. Proces strategiczny

Jakie są kluczowe etapy pracy?

  • Analiza → Jak przeprowadzić warsztaty i poukładać research?
  • Synteza → Jak wypracować koncepcję strategiczną i złożyć dokument strategii?

3. Szkielet strategii

Co trzeba ogarnąć, aby strategia miała sens?

  • Wyzwanie → Jak wyznaczyć kierunek strategii?
  • Szansa → Gdzie i jak szukać insightów?
  • Przewaga → Jak wykorzystać wyróżniki marki?
  • Rozwiązanie → Jak określić sedno strategii?

4. Analiza 4C

Co i jak analizować, aby się nie zakopać?

  • Customer → Jak rozpoznać ich potrzeby?
  • Culture → Jak analizować kontekst?
  • Company → Jak odkryć silne i słabe strony?
  • Category → Jak analizować konkurencję?

5. Synteza 4P

Co i jak wypracować, aby mieć strategię marki?

  • Positioning → Jak określić pozycjonowanie marki na rynku i w świadomości klientów?
  • Promise → Jak zdefiniować korzyść, którą marka będzie obiecywać klientom?
  • Personality → Jak opisać charakter marki?
  • Purpose → Jak odkryć i nazwać wartości, którymi marka się kieruje?

6. Komunikacja marki

Jak przełożyć strategię marki na jej komunikację?

  • Message House → Jak ułożyć kluczowe komunikaty w logiczną całość?
  • Story → Jak skutecznie przedstawić markę w kilku akapitach?

7. Sprzedaż strategii

Jak przekonać klienta / szefa do inwestycji w strategię?

  • Oferta → Jak przedstawić korzyści wynikające z posiadania strategii marki?
  • Wynik → Jakimi efektami i artefaktami kończy się proces strategiczny?
  • Wycena → Jak wyliczyć koszt projektu?

W ramach szkolenia otrzymasz:

Wiedzę, ale nie wykładzinę

Wykładzina to typ szkolenia, na którym prowadzący staje przed grupą i prowadzi wykład ze slajdami.

Na tym szkoleniu nie będziemy dzielić programu na wykłady i ćwiczenia. Zdobywasz wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, bo cały czas aktywnie pracujemy.

Inspiracje, ale nie kejsowisko

Kejsowisko to przegląd fajnych przykładów ze świata, które robią efekt wow, ale niewiele wnoszą do Twojego procesu.

Pokażę Ci case study strategii i zrobimy wspólnie ich merytoryczne omówienie. Ale będą to małe i średnie firmy z polskiego podwórka, czyli takie, z którymi będziesz realnie współpracować.

Narzędzia, ale nie frejmłorkozę

Frejmłorkoza to choroba, na którą cierpi strategia, bo w necie znajdziesz setki różnych frameworków. Jednak nie chodzi o to, aby je znać, tylko aby rozumieć, na czym naprawdę polega budowanie strategii marki.

Pokażę Ci praktyczne narzędzia, które sam wykorzystuję. Ale tylko te, które są naprawdę niezbędne!

Wiedza + Inspiracje + Narzędzia = WIN!
(tak, to moje copywriterskie wyżyny)

Inwestycja, która może się zwrócić już przy pierwszym zleceniu!

Koszt szkolenia to kwota, którą odzyskasz po pierwszej zrealizowanej strategii – może nawet wielokrotnie!

Jeśli masz problem z wpłatą całości kwoty w tej chwili lub potrzebujesz fakturę proformę – skontaktuj się ze mną.

Co mówią uczestnicy:

„Maciek zmienił mi perspektywę. Kilka razy korzystałem już z nowych narzędzi i super się to sprawdza!”
Adrian Kurpisz
„Niesamowicie inspirujące szkolenie, które otworzyło mi oczy i zmieniło podejście do budowania strategii.”
Michał Franckiewicz
„Dowiedziałam się, jak ułożyć naprawdę dobry proces strategiczny i zyskałam sporo pewności siebie.”
Weronika Harzyńska

Dlaczego szkolenie ze mną?

→ Jestem praktykującym strategiem

Żyję z tworzenia strategii dla małych oraz średnich firm i mam ich na koncie kilkadziesiąt.

Nie opowiadam teorii, ale pokazuję, jak się to naprawdę robi. To ważne, bo możesz trafić na szkolenia prowadzone przez osoby, które samodzielnie nie stworzyły żadnej strategii.

→ Pokazuję perspektywę wykonawcy

Poznajecie proces z punktu widzenia osoby „zatrudnionej” do stworzenia strategii.

Podpowiadam, jak radzić sobie w starciu z klientem. To ważne, bo niektóre szkolenia prowadzą np. szefowie marketingu, a ich rola w procesie wiąże się z zupełnie innymi wyzwaniami.

→ Pracuję z małymi i średnimi markami

Pewnie wiesz, że współpraca z polskim sektorem MŚP potrafi być specyficzna i nie inaczej jest w temacie strategii.

Pokażę, jak pracować z markami bez wielkich budżetów. To ważne, bo strategie wielkich globalnych brandów (o których najgłośniej) rządzą się innymi prawami.

→ Jestem certyfikowanym szkoleniowcem

Skończyłem Szkołę Trenerów, która uczy jak skutecznie przekazywać wiedzę i rozwijać umiejętności.

Nie zanudzę wykładem, który można by obejrzeć na YouTube. To ważne, bo nie każdy profesjonalista umie dzielić się wiedzą.

Masz pytania?

Pogadajmy o tym!

Napisz maila

maciek@brandoholik.pl

Wyślij wiadomość

    Chcesz poznać moje podejście do strategii?

    Wybrałem dla Ciebie przykładowe treści:

    Regulamin i warunkiPolityka prywatnościO mnie

    Zapisując się, wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie wiadomości. Nie spamuję! Przeczytaj, jak przetwarzam Twoje dane w Polityce prywatności.