Szkolenie → Strategiczny Fundament Marki
Dowiedz się jak poukładać klocki, z których zbudowana jest strategia marki
Mierzysz się ze stworzeniem strategii marki?
W internecie czy książkach można znaleźć bardzo dużo wiedzy odnośnie budowania strategii marki. Ta wiedza jest wartościowa i w większości darmowa! Ale jednak nie rozwiązuje problemu, z którym zderza się wiele osób…
Największym wyzwaniem jest te wszystkie elementy uporządkować i poukładać, aby wiedzieć, jak krok po kroku zaprojektować strategię marki. A taką wiedzę trudno ująć w artykule, podcaście czy nawet książce… To trzeba na spokojnie usiąść i zobaczyć.
Dlatego zapraszam Cię na dwudniowe stacjonarne szkolenie, na którym przejdziemy ten proces krok po kroku.
→ Powiem Ci, które klocki są najważniejsze w tym procesie
→ Pokażę, jak znaleźć i poukładać te klocki, aby zbudować sensowną i skuteczną strategię marki
→ Przedyskutujemy to na bazie kilku projektów
→ Przećwiczymy na konkretnym przykładzie
→ Pogłębimy o Wasze doświadczenia i wyzwania
Sprawdź szczegóły i napisz do mnie, jeśli masz pytania.
Dołącz do grona strategicznych markotwórców!
Dwudniowe szkolenie stacjonarne z zakresu projektowania strategii marki
21-22 listopada 2024 / Wrocław
28-29 listopada 2024 / Warszawa
Na czym się skupimy?
#1 Jak wygląda zdrowy proces i dobra strategia marki?
→ Zobaczysz prawdziwe przykłady strategii
Sprawdzisz, jak zbudowana jest ta mityczna strategia marki oraz co jest w niej niezbędne, a z czego można spokojnie zrezygnować.
→ Poznasz proces strategiczny
Poznasz, jak przebiegają prace krok po kroku i jak wypracowuje się kluczowe elementy w swoich zleceniach.
#2 Jak możesz wypracować bazową strategię marki?
→ Poznasz metody prowadzenia warsztatów
Zobaczysz, jak wyciągnąć od zespołu roboczego informacje, które są potrzebne w tworzeniu strategii marki.
→ Przećwiczysz sposoby na wypracowanie kluczowych elementów strategii
Dowiesz się jak z chaosu informacji wydestylować i zdefiniować kwintesencję marki.
Cena: 2100 2600 złotych netto*
* Cena aktywna do końca września lub uzbierania grupy szkoleniowej
Ilość miejsc ograniczona do 12 osób → Nie zwlekaj zbyt długo!
Nie potrzebujesz szkolenia, na którym ktoś Ci opowie o tym, jak robi się strategie w dużych agencjach dla wielkich globalnych marek.
Potrzebujesz treningu fundamentów strategii marki, aby móc poprowadzić ten proces bez dużych budżetów i rozbudowanego procesu.
Musisz poznać podstawy i zacząć pracować z prawdziwymi markami, aby uczyć się na własnych błędach i doskonalić swój model pracy. Taki jest cel tego szkolenia!
Forma | Szkolenie stacjonarne |
Czas | 2 dni ✕ 8 godzin |
Ilość miejsc | maksymalnie 12 osób |
Cena | 2100 zł (2583 zł z Vat) → do 30.09.2024 |
W cenie | Lunch + Serwis kawowy |
Miejsce Data | Wrocław szczegóły wkrótce 21-22 listopada 2024 / godziny 9-17 |
Miejsce Data | Warszawa szczegóły wkrótce 28-29 listopada 2024 / godziny 9-17 |
RAMOWY Program Szkolenia:
(szkolenie nie dubluje treści, które możesz za darmo znaleźć na moim blogu i w podcaście)
1. Podbudowa
Co trzeba wiedzieć na starcie?
- Biznes vs Brand → Jakie informacje o modelu biznesowym są potrzebne do budowania marki?
- Marka ≠ Marka → Jak rozróżniać typy marek i dobierać do nich odpowiednie narzędzia strategiczne?
2. Proces
Jakie są kluczowe etapy pracy?
- Warsztaty → Jak poprowadzić spotkania wydobywcze z reprezentantami marki?
- Research → Jak zdobywać informacje bez dużych budżetów badawczych?
- Koncepcja → Co i jak należy wydestylować z etapu analizy?
- Dokument → Co powinno się znaleźć w dokumencie strategii?
3. Szkielet strategii
Co trzeba przepracować, aby strategia była sensowna?
- Wyzwanie → Jak wyznaczyć kierunek strategii?
- Szansa → Gdzie i jak szukać insightów?
- Przewaga → Jak odkryć i wybrać wyróżniki?
- Rozwiązanie → Jak określić sedno strategii?
4. Analiza
Co i jak analizować, aby się nie zakopać?
- Marka → Jak zdefiniować jej silne i słabe strony?
- Klienci → Jak zbadać potrzeby odbiorców?
- Kultura → Jak rozpoznać tło kulturowe?
- Konkurencja → Jak przyjrzeć się konkurentom?
- Kategoria → Jak analizować kontekst branżowy?
5. Synteza
Co i jak wypracować, aby móc to nazwać strategią?
- Pozycjonowanie → Jak określić pozycjonowanie marki na rynku i w świadomości klientów?
- Przekaz → Jak ułożyć kluczowe komunikaty marki w logiczną całość?
- Personifikacja → Jak zdefiniować i przedstawić osobowość marki?
- Pryncypia → Jak odkryć i nazwać wartości, którymi marka się kieruje?
6. Komunikacja marki
Jak przełożyć strategię marki na jej komunikację?
- Styl → Jak opisać język werbalnej i wizualnej komunikacji marki?
- Story → Jak skutecznie przedstawić markę w kilku akapitach?
W ramach szkolenia otrzymasz:
→ Wiedzę, ale nie wykładzinę
Wykładzina to typ szkolenia, na którym prowadzący staje przed grupą i prowadzi wykład ze slajdami.
Na tym szkoleniu nie będziemy dzielić programu na wykłady i ćwiczenia. Zdobywasz wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, bo cały czas aktywnie pracujemy.
→ Inspiracje, ale nie kejsowisko
Kejsowisko to przegląd fajnych przykładów ze świata, które robią efekt wow, ale niewiele wnoszą do Twojego procesu.
Pokażę Ci case study strategii i zrobimy wspólnie ich merytoryczne omówienie. Ale będą to małe i średnie firmy z polskiego podwórka, czyli takie, z którymi będziesz realnie współpracować.
→ Narzędzia, ale nie frejmłorkozę
Frejmłorkoza to choroba, na którą cierpi strategia, bo w necie znajdziesz setki różnych frameworków. Jednak nie chodzi o to, aby je znać, tylko aby rozumieć, na czym naprawdę polega budowanie strategii marki.
Pokażę Ci praktyczne narzędzia, które sam wykorzystuję. Ale tylko te, które są naprawdę niezbędne!
Wiedza + Inspiracje + Narzędzia = WIN!
(tak, to moje copywriterskie wyżyny)
Inwestycja, która może się zwrócić już przy pierwszym zleceniu!
Koszt szkolenia to kwota, którą odzyskasz po pierwszej zrealizowanej strategii – może nawet wielokrotnie!
Jeśli masz problem z wpłatą całości kwoty w tej chwili lub potrzebujesz fakturę proformę – skontaktuj się ze mną.
Co mówią uczestnicy:
Dlaczego szkolenie ze mną?
→ Jestem praktykującym strategiem
Żyję z tworzenia strategii dla małych oraz średnich firm i mam ich na koncie kilkadziesiąt.
Nie opowiadam teorii, ale pokazuję, jak się to naprawdę robi. To ważne, bo możesz trafić na szkolenia prowadzone przez osoby, które samodzielnie nie stworzyły żadnej strategii.
→ Pokazuję perspektywę wykonawcy
Poznajecie proces z punktu widzenia osoby „zatrudnionej” do stworzenia strategii.
Podpowiadam, jak radzić sobie w starciu z klientem. To ważne, bo niektóre szkolenia prowadzą np. szefowie marketingu, a ich rola w procesie wiąże się z zupełnie innymi wyzwaniami.
→ Pracuję z małymi i średnimi markami
Pewnie wiesz, że współpraca z polskim sektorem MŚP potrafi być specyficzna i nie inaczej jest w temacie strategii.
Pokażę, jak pracować z markami bez wielkich budżetów. To ważne, bo strategie wielkich globalnych brandów (o których najgłośniej) rządzą się innymi prawami.
→ Jestem certyfikowanym szkoleniowcem
Skończyłem Szkołę Trenerów, która uczy jak skutecznie przekazywać wiedzę i rozwijać umiejętności.
Nie zanudzę wykładem, który można by obejrzeć na YouTube. To ważne, bo nie każdy profesjonalista umie dzielić się wiedzą.
Dołącz do grona strategicznych markotwórców!
21-22 listopada 2024 / Wrocław
28-29 listopada 2024 / Warszawa
Wyślij wiadomość
Chcesz poznać moje podejście do strategii?
Wybrałem dla Ciebie przykładowe treści:
→
Czym się różni strategia marketingowa od strategii marki?
Nie są tym samym, a te pojęcia są często wykorzystywane zamiennie.
Oglądaj w YouTube ▸
→
5 etapów znajomości klienta z marką
Markę należy przygotować na każdy z etapów znajomości z klientem.