Szkolenie → Strategiczny Fundament Contentu

 

Dodaj element strategii marki do swojej oferty na copywriting / content creation

Zajmujesz się copywritingiem lub tworzeniem contentu?

Czy masz czasem tak, że klient zleca Ci stworzenie tekstów na stronę lub treści na socjale, ale nie daje merytorycznego wkładu, czyli nie wie dla kogo i o czym jest jego marka ani jaki ma być jej przekaz?

A Ty wtedy drążysz, zadajesz pytania, definiujesz odpowiedzi… i masz poczucie, że zaczynasz tworzyć mu strategię marki? Tyle że nie bierzesz za to pieniędzy, bo Twoja oferta nie uwzględniała elementu strategicznego.

Może nie czujesz się na siłach, aby wpisać strategię marki do oferty, bo nie wiesz, jak się do tego zabrać? A może nie wiesz, czy to, co robisz, można nazwać strategią?

Jeśli tak, to z myślą o Tobie powstało to szkolenie.

Nie musisz chcieć zostać strateżką czy strategiem, ale pomyśl o rozszerzeniu swojej oferty o element strategiczny.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowałem!

Na czym się skupimy?

#1 Jak wygląda zdrowy proces i dobra strategia marki?

→ Zobaczysz prawdziwe przykłady strategii

Sprawdzisz, jak zbudowana jest ta mityczna strategia marki oraz co jest w niej niezbędne, a z czego można spokojnie zrezygnować.

→ Zobaczysz mój proces strategiczny

Poznasz, jak przebiegają prace krok po kroku i jak wypracowuję kluczowe elementy w swoich zleceniach.

#2 Jak możesz wypracować bazową strategię marki?

→ Poznasz metody prowadzenia warsztatów z klientem

Zobaczysz, jak wyciągnąć od klienta informacje, które są potrzebne w tworzeniu strategii marki.

→ Poznasz sposoby na wypracowanie kluczowych elementów strategii

Dowiesz się jak z chaosu informacji wydestylować i zdefiniować kwintesencję marki.

Cena: 2200 zł netto

Ilość miejsc jest ograniczona do 12 osób, więc nie zwlekaj zbyt długo!

Nie potrzebujesz szkolenia, na którym ktoś Ci opowie o tym, jak robi się strategie w dużych agencjach dla dużych klientów.

Potrzebujesz treningu fundamentów strategii marki, aby włączyć ten element do swojej oferty!

Musisz poznać podstawy i zacząć pracować z prawdziwymi klientami na komercyjnych zleceniach, czyli uczyć się na własnych błędach! Taki jest cel tego szkolenia!

FormaSzkolenie stacjonarne
Długość2 dni ✕ 8 godzin
Ilość miejscmaksymalnie 12 osób
Cena2200 zł netto (2706 zł z Vat)
W cenieLunch + Serwis kawowy
Miejsce
Data
Katowice
MCK Spodek, ul. Plac Sławika i Antalla 1
18 kwietnia 2024 / godziny 9-17
19 kwietnia 2024 / godziny 8-16
Miejsce
Data
Poznań
Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3
25 kwietnia 2024 / godziny 9-17
26 kwietnia 2024 / godziny 8-16

RAMOWY Program Szkolenia:

(szkolenie nie dubluje treści, które możesz za darmo znaleźć na moim blogu i w podcaście)

Dzień 1

1. Wprowadzenie

Co naprawdę musicie wiedzieć?

  • Różne strategie → Co zawiera strategia marketingowa, marki, pozycjonowania i komunikacji?
  • Marka marce nierówna → Jak podchodzić do różnych sytuacji biznesowych?

2. Jak sprzedawać strategię marki?

Jak przekonać klienta do inwestycji w strategię?

  • Oferta → Jak przedstawić korzyści?
  • Wycena → Ile to powinno kosztować?

3. Proces strategiczny

Jakie są kluczowe etapy pracy?

  • Analiza → Jak przeprowadzić warsztaty z klientem, research i wywiady z konsumentami?
  • Synteza → Jak wypracować koncepcję strategiczną i złożyć dokument strategii?

4. Szkielet strategii marki

Co trzeba ogarnąć, aby strategia miała sens?

  • Wyzwanie → Jak wyznaczyć kierunek strategii?
  • Szansa → Gdzie i jak szukać mitycznych insightów?
  • Przewaga → Jak wybrać i wykorzystać silne strony marki?
  • Rozwiązanie → Jak określić sedno strategii?

Dzień 2

5. Analiza 4C

Co i jak analizować, aby się nie zakopać?

  • Customer → Jak poznać ich potrzeby
  • Culture → Jak przeanalizować kontekst?
  • Company → Jak rozpoznać silne i słabe strony?
  • Category → Jak analizować konkurencję?

6. Synteza 4P

Co i jak wypracować, aby mieć strategię marki?

  • Positioning → O czym jest marka, czyli co jest jej rdzeniem skojarzeniowym?
  • Promise → Jaką korzyść obiecuje klientom i jakimi argumentami jej broni?
  • Personality → Jaką rolę odgrywa w historii klienta i jaki jest jej charakter?
  • Purpose → Jakimi wartościami się kieruje i jaki jest sens jej istnienia?

7. Komunikacja

Jak przełożyć strategię marki na jej komunikację?

  • Message House → Jak poukładać kluczowe komunikaty marki w spójną całość?
  • Platforma komunikacyjna → Jak stworzyć elastyczny schemat komunikacji marki?

8. Dokumentacja

Co klient powinien finalnie otrzymać?

  • Dokument strategii → Co musi zawierać?

Wiedza + Inspiracje + Narzędzia = WIN!
(tak, to moje copywriterskie wyżyny)

W ramach szkolenia otrzymasz:

Wiedzę, ale nie wykładzinę

Wykładzina to typ szkolenia, na którym prowadzący staje przed grupą i prowadzi wykład ze slajdami.

Na tym szkoleniu nie będziemy dzielić programu na wykłady i ćwiczenia. Zdobywasz wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, bo cały czas aktywnie pracujemy.

Inspiracje, ale nie kejsowisko

Kejsowisko to przegląd fajnych przykładów ze świata, które robią efekt wow, ale niewiele wnoszą do Twojego procesu.

Pokażę Ci case study strategii i zrobimy wspólnie ich merytoryczne omówienie. Ale będą to małe i średnie firmy z polskiego podwórka, czyli takie, z którymi będziesz realnie współpracować.

Narzędzia, ale nie frejmłorkozę

Frejmłorkoza to choroba, na którą cierpi strategia, bo w necie znajdziesz setki różnych frameworków. Jednak nie chodzi o to, aby je znać, tylko aby rozumieć, na czym naprawdę polega budowanie strategii marki.

Pokażę Ci praktyczne narzędzia, które sam wykorzystuję. Ale tylko te, które są naprawdę niezbędne!

→ Certyfikat ukończenia

Bo szkolenie bez dyplomu na koniec się nie liczy!

Inwestycja, która może się zwrócić już przy pierwszym zleceniu!

Wystarczy, że do jednego projektu dodasz element strategiczny, a koszt szkolenia zwróci się natychmiast.

Cena wynosi 2200 zł netto (2706 zł z VAT).

Jeśli masz problem z wpłatą całości kwoty w tej chwili lub potrzebujesz fakturę proformę – skontaktuj się ze mną.

Co mówią uczestnicy:

„Maciek zmienił mi perspektywę. Kilka razy korzystałem już z nowych narzędzi i super się to sprawdza!”
Adrian Kurpisz
„Niesamowicie inspirujące szkolenie, które otworzyło mi oczy i zmieniło podejście do budowania strategii.”
Michał Franckiewicz
„Dowiedziałam się, jak ułożyć naprawdę dobry proces strategiczny i zyskałam sporo pewności siebie.”
Weronika Harzyńska

Dlaczego szkolenie ze mną?

→ Jestem praktykującym strategiem

Żyję z tworzenia strategii dla małych oraz średnich firm i mam ich na koncie kilkadziesiąt.

Nie opowiadam teorii, ale pokazuję, jak się to naprawdę robi. To ważne, bo możesz trafić na szkolenia prowadzone przez osoby, które samodzielnie nie stworzyły żadnej strategii.

→ Pokazuję perspektywę wykonawcy

Poznajecie proces z punktu widzenia osoby „zatrudnionej” do stworzenia strategii albo strategicznej podbudowy projektu.

Podpowiadam, jak radzić sobie w starciu z klientem. To ważne, bo niektóre szkolenia prowadzą np. szefowie marketingu, a ich rola w procesie wiąże się z zupełnie innymi wyzwaniami.

→ Pracuję z małymi i średnimi markami

Pewnie wiesz, że współpraca z polskim sektorem MŚP potrafi być specyficzna i nie inaczej jest w temacie strategii.

Pokażę, jak pracować z markami bez wielkich budżetów. To ważne, bo strategie wielkich globalnych brandów (o których najgłośniej) rządzą się innymi prawami.

→ Jestem certyfikowanym szkoleniowcem

Skończyłem Szkołę Trenerów, która uczy jak skutecznie przekazywać wiedzę i rozwijać umiejętności.

Nie zanudzę wykładem, który można by obejrzeć na YouTube. To ważne, bo nie każdy profesjonalista umie dzielić się wiedzą.

→ Rozumiem Wasze wyzwania

Jestem magistrem filologii słowiańskiej, który musiał odnaleźć się w marketingu zdominowanym przez Excela.

Masz pytania?

Pogadajmy o tym!

Napisz maila

maciek@brandoholik.pl

Wyślij wiadomość

    Chcesz poznać moje podejście do strategii?

    Wybrałem dla Ciebie przykładowe treści:

    Regulamin i warunkiPolityka prywatnościO mnie