Rebranding może stanowić silny sygnał wysyłany do odbiorców marki.

Budujesz lub remontujesz markę?
Znajdziesz tu wiedzę oraz wsparcie!
Sprawdź, jak mogę pomóc Twojej firmie:
Opcje współpracy ▸→
Świetne pomysły są wrogiem dobrej strategii marki
Jaka kolejność etapów procesu doprowadzi cię do prawdziwego big idea?
→
4 poziomy spójności marki, o które musisz zadbać
Spójność to kluczowa cecha silnych marek, zobacz jak o nią zadbać.
→
5 dowodów, że warto precyzyjnie określić grupę docelową marki
Dlaczego przy wyborze grupy docelowej marki warto być jak nigeryjski książę?
→
Jak pandemia wpłynie na tworzenie strategii marki?
Kluczowe elementy marki, które mogą ulec zmianie – w wyniku zmian, które obserwujemy.
→
4 błędy poznawcze w procesie rebrandingu
Co wpływa na nasze decyzje, bez naszej wiedzy i zgody?
→
Rebranding? A co ludzie powiedzą?!
Kogo obchodzi twój rebranding? Czy może powodować na utratę klientów?
→
Dlaczego marki tracą klientów (z oczu)?
Na czym polega błąd danych aktywnych, który potrafi zniszczyć nawet nieźle działający biznes?
→
Key Visual: klucz do wizualnej spójności marki
Key visual pomaga twojej marce budować rozpoznawalność.
→
Co zrobić, aby ludzie (pozytywnie) gadali o Twojej marce?
Sposób na marketing szeptany dla każdego, nawet małego biznesu.
→
Niekonsumpcja – cichy zabójca Twojej marki
Potrafi być groźniejsza niż konkurencja na rynku, więc warto zwrócić na nią uwagę.
→
Czy to dobry czas na rebranding? Einstein podpowiada!
Czas zmian może być najlepszym czasem na zmiany, np brandingu.
→
Jakim superbohaterem jest Twoja marka?
To pytanie jest głupie – bo takie właśnie ma być!
→
Rdzeń marki: źródło i gwarant jej spójności
Rdzeń marki jest punktem wyjścia dla wszystkich podejmowanych działań. Jak go odkryć?
→
2 pytania, które musisz zadać klientom twojej marki
Jakie dwie informacje są kluczowe podczas budowania marki? I jak je zdobyć?