Czy stare hasło „Wyróżnij się albo zgiń” jest dobrą wskazówką? Niekoniecznie

Budujesz lub remontujesz markę?
Znajdziesz tu wiedzę oraz wsparcie
Sprawdź, jak mogę pomóc Twojej firmie!
Opcje współpracy ▸→
5 rzeczy, które możesz zepsuć w strategii marki
Poznaj najbardziej powszechne błędy i po prostu ich unikaj!
→
5 etapów znajomości klienta z marką
Od czego zaczyna się budowanie marki w głowach klientów?
→
4 filary, na których opiera się silna marka
Poznaj cztery elementy, które są kluczowe do zbudowania solidnej strategii marki.
→
Obietnica marki, czyli jej kluczowy przekaz
W jaki sposób należy składać obietnicę? Podpowiadam.
→
Jak zbudować spójną markę? Młotkiem!
Wizualny młotek i werbalny gwóźdź to zestaw, którego potrzebujesz do zbudowania silnej marki.
→
7 zasad wdrażania rebrandingu
Jak komunikować rebranding, aby zapewnić mu miękkie lądowanie?
→
Nie traktuj strategii marki, jak strategii wojennej – bo przegrasz
Strategia kojarzy ci się ze sztuką wojenną? Niestety wojenne podejście nie sprawdzi się w budowaniu marki.
→
Marki zadaniowe – najlepsza strategia dla małych i średnich firm
Zobacz czym charakteryzują się marki zadaniowe i jak możesz taką markę zbudować.
→
Planowanie procesu rebrandingu – od czego zacząć?
Proces rebrandingu to obieranie cebuli. Jak to zrobić, aby wyszło sprawnie i skutecznie?
→
Brand purpose, czyli wewnętrzny napęd twojej marki
Nie odróżniasz misji od wizji? Nie szkodzi – brand purpose to dużo prostsze podejście.
→
Archetypy marki – sposób na spójną osobowość marki
Czym są archetypy marki? Jak poprawnie je wybierać i stosować?
→
Rebranding: aspiryna czy witamina?
Rebranding to nie recepta na kryzys, zdecydowanie lepiej sprawdza się jako narzędzie taktyczne.
→
Czy oferta twojej marki ma „syndrom CŻC”?
Dlaczego syndrom CŻC negatywnie wpływa na skuteczność twoich działań?
→
Problemy, Potrzeby i Pragnienia – 3 poziomy motywacji klientów
Jak tworzyć przekaz marki, aby motywował klienta do podjęcia decyzji?